31 dec. 2011

2011 ut - 2012 in

Le Grand Final!
Nu är 2011 alldeles snart slut, och jag kan inte säga att jag är särskilt ledsen för det. Någon årssummering har jag ingen lust att göra för det gångna året har inte varit ett av mina bästa, men december har varit en rolig månad tack vare Dressember, en idé som samlat in pengar till välgörande ändamål. Roligt och bra på en gång. 
Min sista klänning i den här serien blir en egen. Den enda i sitt slag.
Årets sista dag har bjudit på nio minusgrader och strålande sol. En underbar dag i vackraste Sörmland.
En underbar allé i oändlig tid och änder på flykt från året som gått får symbolisera tid och liv.
 Det gamla bryts ner i en vacker final, som ett vackert blad på marken.
Tack alla bloggläsare för att ni tittar in hos mig. Ni får följa med mig på min resa även nästa år om ni vill.
Nu tar jag ett hopp för det gamla året...
...och ett glädjeskutt för det nya!
Jag önskar alla ett riktigt Gott Nytt År!

13 kommentarer:

  1. Tack för i år! Roligt att se att det finns hopp! Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  2. Det har varit kul att följa dig i dressember. Gott Nytt År!!

    SvaraRadera
  3. GOTT NYTT ÅR!
    Snyft nu är dressember slut:(((
    men jag får följa dej ändå.
    Nyårskram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Tack för det gångna året!
    Visst har det varit tufft stundtals, men trevligt att "hänga med"!
    Dressember har varit jätteroligt!
    Tack för att du bjuder på dig!
    Lycka till och Gott Nytt år!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt även till dig ..

    Jag gör ett sittande hopp här i stolen.

    Kram Maggan http://livsglimtar.wordpress.com

    SvaraRadera
  6. God fortsättning på det nya året!
    Kram

    SvaraRadera
  7. God fortsättning! Det är alltid så roligt att läsa inlägg,och alla dina klänningar i december har varit så fina! och tänk att kunna hoppa så??!!Kram..

    SvaraRadera
  8. God fortsättning på det nya året 2012 ! Vi får hoppas på ett trevligt och innehållsrikt år.
    Det har varit spännande att följa dig och Dressember. Det har fått mig att tänka att jag skall använda klänning mera. Nu skall jag börja med att sy en ny i jersy.
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  9. God fortsättning och ett stort tack för alla fina klänningsvisningar, det har varit så kul. Jag har fått lite lust att ta upp klädsömnaden igen. Ska nog börja nya året med att rota fram lite mönstertidningar..Håller tummarna för att detta året blir ett mycket bättre år! gunna

    SvaraRadera
  10. God fortsättning på det nya året!Det har varit roligt att följa dressember.

    SvaraRadera
  11. Gott nytt år, det är så kul att titta in på din hemsida.

    SvaraRadera