3 dec. 2011

Gladjag idag :)

Vissa dagar är bara bättre än andra!
Idag är en sån dag och jag ler från öra till öra.
Först, dagens klänning.
En nyköpt trikåklänning från Me and Is webshop. Underbart färgglad!

Och så har jag varit i en affär i Vimmerby som gjorde mig alldeles lycklig idag! Mitt hem heter den och drivs av en supertrevlig tjej som heter Carina. Titta så underbar hennes affär är:




För en pricksjuk plåtburksälskare som jag så var det nära nog himmelriket! Jag köpte ett set med tre vackra plåtburkar och en ljusblå kanna med prickar, men det fanns mycket jag skulle vilja ha! Tur att jag åker till Vimmerby titt som tätt! :o)
Fast anledningen till att jag var i Vimmerby idag var att det var maskinbroderikurs i Husqvarnabutiken
Åh så kul vi haft!
Vi har sytt julrelaterade saker och jag har hunnit massor!
 Trångt och hjärtligt.
 Ingrid hade skyltat så fint i sina båda fönster.
 Många tomtar av olika slag broderades.
 Allt det här hann jag med! Två handdukar där luvorna är hank, en duk med fyra broderier och två snöstjärnor sydda på organza. Jag är så nöjd!



4 kommentarer:

  1. Åh kopparna matchar ju din fina klänning! Och fusk att du har så nära... <3

    SvaraRadera
  2. Så mysigt ni ser ut att ha haft det och oj så många fina prickar :-)

    SvaraRadera
  3. Det är i Småland det händer, både sömnad och härlig affär. Jag gillar den broderade tomten!!

    SvaraRadera