21 dec. 2011

Pressveckad, veckaddress, peckstressad

Idag är dagen. Ja, idag är dagen då jag har på mig min nya fina klänning från Ullcentrum. Den är designad av Ann Linderhjelm, Ullcentrums grundare. Fin fin fin känner jag mig. Och lite klädsamt linneskrynklig.
 Snygg skärning och läckert med pärlemorknapparna i sidorna.
Jag vägrar fortfarande julstressa, så strax åker jag på årets - förmodligen - sista tjänsteresa. Det ska bli skönt att tuffa fram genom landskapet och fiffilura lite. Det blir dock ingen sockstickning, för nu är det avmaskat.
De ser blå och svarta ut på bilden ser jag, men de är blå och bruna.
Jag måste bara visa en dagsfärsk bild på finaste bron!
Låt julen komma!


6 kommentarer:

  1. Snygg klänning igen! Jag gillar skärningen. Snäll för figuren. Skulle passa mig. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg klänning. Gillar också skärningen villl ha. kram Maria i Falun

    SvaraRadera
  3. Med fickor?!
    Fickor är alltid bäst!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin klänning! Den är helt i min stil! Ha en bra jul!

    SvaraRadera
  5. Jädrans snygg klänning! Håller med de andra...snygg skärning. Vill åxå ha.
    kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Nina - Självklart är de fickor på! :o)

    890:- kostade klänningen. Ett bra pris för en sån klänning tycker jag. Den finns i en vacker röd färg också. Jag hade lite svårt att välja...

    Är ni intresserade så besök eller maila Ullcentrum vetja :o) Och Nej, jag skriver inte det på uppdrag av Ullcentrum, utan bara för att jag vill. :o)

    SvaraRadera