10 dec. 2011

Nobelfesten - Här kommer jag!

Jag ska på Nobelfest, och jag ska mingla med Vickan och Danne och prata om hur det blir sen, när barnen blir tonåringar och jag ska föra djupsinniga ordlösa samtal med Tranströmer och debattera med nobelpristagarna i medicin om varför de inte satsat på healing i stället för piller. Naturligtvis ska jag dansa hela natten lång också!
 Och så ska jag nynna på Silverbells för att matcha min stass.
Skulle ni under dagen möta någon som smyger omkring i en auberginfärgad trikåklänning och prickiga tights och liknar mig så är det inte jag, bara en avundsjuk dubbelgångare...
Sparkling Saturday är här så låt festen börja!

8 kommentarer:

  1. Du är helt underbar - och det är din klänning också! Du kommer att ha en helt fantastisk kväll, det är jag säker på!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är helt underbar - och det är din klänning också! Du kommer att ha en helt fantastisk kväll, det är jag säker på!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi du är galen! Underbart! Och du platsar absolut på N-festen!!! Du är superläcker ju! puuuusss

    SvaraRadera
  4. Wow, sicken pingla:)))))
    Ha en underbar dag!!!!!!!
    kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Du kommer säkert att föra dig bra, med din underbara klänningen:O)))

    SvaraRadera
  6. Jösses, vilken häftig klänning. Har du sytt den själv? Klänningen och du platsar defenitivt på Nobellfesten!
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera