20 dec. 2011

Nummer 20 allaredan!

Tänk, 20 klänningar i en enda lång rad!
För att få dem att räcka till tar jag till en sommarklänning igen, men med ullkofta och leggings så går det bra.
Det är soligt men bitande kallt idag, och jag fångade en underbar soluppgång på bild med mobilkameran när jag gick en liten sväng. Kylan bet i kinderna, men det var skönt som omväxling mot huvudvärken.

 




 

 Det är så roligt med omtänksamma bloggläsare! Gunilla i Färgelanda har skickat julkort med sötaste tygsnögubben med pärlsnö. Tack!
Tyvärr har jag själv inte fått iväg ett enda julkort i år... men jag bloggar God Jul i stället!

3 kommentarer:

  1. Härliga naturfoton! H.Tilda

    SvaraRadera
  2. Kul att få se solen på bild åtminstone! Roligt att du gillade kortet. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  3. Ja tänk att det är 20 december...snart är jul och juljäkt över. Skönt tycker jag.
    Din klänning gillar jag och den smälter in i omgivningen.
    kram Gunilla

    SvaraRadera