20 apr. 2017

Kyligt läge

Bryggreparation pågår hos oss i huset vid havet. Det går långsamt för det är kallt i luften och väldigt kallt i vattnet.
Så här års gäller det att njuta av utsikten och det vida perspektivet för snart har sly och buskar vuxit upp och synfältet begränsas. 
Andra delen i Järbos Vårtecken-knit-a-long kom idag. Jag stickade den i petrolfärg. Inte en särskilt vårig färg men den är alltid gångbar hos mig. 
Det är som en liten slinga av aviga maskor.
Jag har inte haft den bästa av dagar men finaste sällskapet har jag absolut haft. 
Tröttluvan 2.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag skulle vilja komma i kontakt med dig ang. Fattigskogen 2017.
    Du kan väl höra av dig om du har lust på 070/6640164
    Med vänlig hälsning
    Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena! Jag kontaktar dig om ett par dagar. Är på vift. 😀

      Radera
    2. Hej igen
      jJag har följt din blogg och tycker du skriver så bra. Jag syr också lapptäcken och tycker om att sticka. Tänkte om du ska till Fattigskogen i höst. Anmälde mig till den som är 2-6 augusti. Vågade inte vänta. Den första kursen var redan fulltecknad.
      Du får gärna höra av dig om du har tid och lust. Skulle vara jätteroligt.
      Kram Lena

      Radera
    3. Jag ska tyvärr inte åka i år, efter tre i år i rad valde jag att boka en annan aktivitet i år. SÅ synd att vi inte träffas! Det hade varit jätteroligt men det kommer säkert andra tillfällen! Du kommer få en underbar vecka i Fattigskogen! Kram

      Radera