17 okt. 2014

Zoom

Nej, alla dagar kan ju inte vara de bästa. Idag gick det liksom snett från början. Fast egentligen började det gå snett för flera dagar sedan men det kan vi bortse ifrån. För att utelämna viktiga saker och zooma in på de oviktiga så kan jag nämna att när jag lämnade min kontorsstol för en pytteliten stund så blev den ockuperad. 
Båda ockupanterna fånglodde på mig och såg ut att tänka -Vadå din stol? När vi hittade den var den tom. Och varm. Alltså är den vår. -Ehh...

Jag toppade fredagsformen med att hämta posten (det är en bit att gå) i trikåklänning, barbent, stickade sockor med blåsippor på och sommarskor. Fredagsfin var ordet. Mixa och matcha liksom. Ehh...
Dagens ruta sammanfattas med ett ord -ofokuserad. 
Nu fokuserar jag stenhårt på att det snart är lördag och hoppas att jag åtminstone lyckas med det. Ehh... 

1 kommentar: