13 apr. 2016

Jag - en superhjälte

Om jag var en superhjälte så skulle jag vara Wizardwoman.
Jag skulle vara ursnäll, tokstark och gråta över all dumhet i världen men jag skulle använda mina tårar till att göra världen bättre, godare och mer kärleksfull.

Medan jag jobbar på mina superhjältekrafter försöker jag få Loppakoftan färdig. Det går väldigt trögt med den just nu. 
Det är inte så mycket kvar men varje maska är så seg att få över stickorna. Det hjälper inte att räkna varv och sätta upp delmål. Den kommer bli färdig men inte de närmaste dagarna i alla fall.

Det hjälper inte ens att jag nystat så vackra nystan jag bara kan.
Nej, koftan får se sig besegrad av virkning och bok ett tag till!
Det behövs inte så mycket superkrafter för det.

Wizardwoman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar