26 apr. 2016

Ett rosa tak

Det finns ingen som kan gå under rosablommande körsbärsträd utan att le. Att gå under ett blommande tak är verkligen en magisk upplevelse och alla blir lite fånigt lyckliga just där, just då. 
De är så sköra och så vackra. 
Finns det någon som inte tar en selfie i Kungsträdgården just nu?
Jag kunde i alla fall inte låta bli. 
Förutom blomsterupplevelsen så fick jag en annan upplevelse när kollegan lockade med mig till Rituals där jag fick en hand tvättad och insmord. 
Speciellt kundbemötande!
Nog syns det vilken hand som fått lite extra omvårdnad?
Stockholm är verkligen en vacker stad, full av vackra vyer och en och annan överraskning. 
De som känner mig vet att jag är väldigt höjdrädd och ändå vågade jag mig ut på en högt belägen balkong bara för att ta några bilder. Jag lutade mig inte ut över räcket däremot. 
Lite sticktid på tåget i morse och några meditativa varv nu ikväll ramar in en bra dag. 
Fast en körsbärsblomsbild till får det bli. 
Wow!


1 kommentar: