30 apr. 2016

Glad Valborg!

Igår var jag och hälsade på hos Snowglobe birmans med fyra fina kattungar som nu är 12 veckor. Sista chansen innan de tre killarna flyttar till sina nya familjer. Jag fick god lust att smuggla ner en unge eller två i min ryggsäck men jag tror Morris och hans syrror hade blivit sura om jag kommit hem med nya katter...
Tre grabbar är det i kullen och en tuff liten tjej. 
Brandon är en ljuvlig liten kille men en fantastisk päls. 
Tyrion är minst och ljusast. En lugn fin liten kisse. 
Jon Snow är fantastiskt vacker och har djupt blå ögon.
Lilla Daenerys är väldigt busig och lik sin mamma Lily.
Det är tur att vi har så mysiga och fina egna katter annars hade det varit svårt att släppa taget om de här. 
Mamma Lily verkade ganska trött på sina busiga och krävande barn och hon kommer nog tycka att det blir ganska lugnt och skönt när killarna flyttar.  
Idag blev det hundar och jordgubbstårta i stället för kattungar. Riktigt bra det också. 
Självklart har jag valborgssjalen på mig. Den med värme och glöd.
I morgon är det redan maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar