19 feb. 2015

Samla och sakna

Jag gillar bilder som ni säkert vet och många av mina bilder hamnar på Instagram. En kväll fick jag för mig att jag skulle göra fotoböcker av de bilderna och - Ta daa! - nu har jag tre fina tryckta böcker med över 900 bilder totalt.
Häftigt! Jag beställde dem från Social print studio så de är tyvärr fraktade tvärs över jordklotet och det känns inte så bra. Det finns säkert ställen på närmre håll men jag gillade enkelheten hos de här och böckerna är riktigt fina med bra tryck och bra papperskvalitet. Jag får vara extra miljömedveten på andra områden i stället. 
I min stickhörna står en plåtburk och den är full med tvillingnystan, alltså garnsnuttar som jag delat i två lika stora nystan. Perfekt att ha till vant eller sockstickningar. 
Burken är nästan full så nu får jag nog ta och sticka några par.

Jag avslutar med ett par lapptäcksbilder till. Allt detta bildbläddrande har satt lite fart på syinspirationen och det känns riktigt kul.

Två täcken som inte längre finns i min samling. Jag saknar dem lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar