1 feb. 2015

Månadsbokslut januari

Januari 2015 är nu historia och jag summerar vad jag ägnat månaden åt.

Jag har stickat klart två koftor som påbörjats tidigare, en i Stickameras koft knit-a-long och en Lopi Affection. Två projekt färre på WIP-listan (work in progress).
Vantfabriken producerade nio färdiga par.
En snäckskalssjal är klar men tyvärr inte ordentligt fotograferad ännu.
Symaskinen har använts till att sy ett burskynke till lilla Lilys kommande utställningar. Helt omöjliga att fotografera eftersom jag inte har tillgång till en utställningsbur.
Setet innehåller väggar, tak, en madrass och ett kattlådeöverdrag och Lilys ägare fick det igår. Jag hoppas att det kommer att passa utställningsburen.
Sist, men definitivt inte minst, så har jag gått 90 kilometer under januari. Nio mil! 
Det är jag väldigt glad över.

2 kommentarer:

  1. Oj vilka fina alster! Klart du ska vara glad över 9 mil! Jättebra jobbat! // Ulrica =o)

    SvaraRadera