21 sep. 2014

Septembermys

Så var det plötsligt väderomslag. Gårdagens sol och värme har bytts ut mot dimma och regn. 
Vi ser inte ens över till andra sidan av viken. Vad hittar man på en sån här dag då? Tja, jag har sorterat mina knappar. 
Lådan med turkosa och gröna knappar blev snabbt full. 
Det är mer plats i lådan med blå och lila knappar. Lådorna är köpta på Hemtex. Perfekt att få lite ordning på ytterligare en del i mitt syrum.
 Varje låda stängs med en knapp, så klart, och varje knapp har färg som motsvarar innehållet.
 Finfint. 
Dagens ruta är ljust blå, som tystnaden strax innan regnet bröt ut.

Nu kurar jag skymning med en stickning och en kopp te. Mys på hög nivå. 

2 kommentarer:

  1. Jättefina lådor för knapparna. Jag blir riktigt sugen själv...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lådorna går att beställa på Hemtex hemsida också ;)

      Radera