14 mars 2013

Kärleksfluff

Åh vad det är skönt att få befinna sig i andras tankar en stund, att få vara i en annan värld och bara följa med i flödet. Med andra ord så har jag ägnat stora delar av dagen åt att läsa.

Det är inte bara rosa kärleksfluff i irländska Marita Conlon-McKennas böcker, men det saknas inte heller. Jag har läst hennes tidigare böcker och den här, den tredje, gjorde mig inte besviken. Sommarbruden är skön läsning, och nog rann en liten tår ner för kinden också.
Kolla vilka fina garnhärvor! Easyknits-garn, köpt från Stickamera. 
Rosa kärleksfluff har visst varit temat för dagen. 
Skickar lite extra nätkärlek till fina C och A på jobbet idag!

2 kommentarer:

  1. Åhh,ja visst var den bra!Härligt stickgarn..Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, Easyknits! Om jag vore rik skulle jag köpa alla Easyknits garner! :)

    SvaraRadera