1 mars 2013

En Ferrari ska det vara

Tänk så bra en dag med en utflykt till fina Vimmerby kan vara!
Golunch och specialöppet för mig i bästa affären.
Jag köpte möss och katter och har en idé. 
När jag kom hem sydde jag det sista på kuddfodralen så nu är soffan i hallen omstajlad. 


Skulle jag tröttna på framsidorna kan jag alltid vända på kuddarna. Glatt IKEA-tyg på baksidan, inte mönsterpassat men fint ändå. 

Käre maken fyller år idag. Jag slog på stort och köpte något han alltid önskat sig - en Ferrari! 
Fast det blev visst inte riktigt som han tänkt sig...

6 kommentarer:

  1. Så fina dina kuddar blev och med härlig kviltning på dem, kul baksida. Förstår också att du haft en toppendag i Vimmerby. Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina kuddarna blev. Ferrari var perfekt att köpa till en som gillar bilmärket, klart då att det måste bli bra med en flaska som det står Ferrari på.Lisbeth T

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att Du har sytt fem jättefräcka kuddar. Visst är det roligt att förnya sig i heminredningen ibland!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt med dina kuddar och suuuuperläckert tyg på soffan. Hmm det är ju inte alla som får en Ferrari när de fyller år.....så jag tycker han ska vara väldans glad:))))
    hälsa honom grattis!!
    kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Grattis till fina kuddar!
    Kanske litet svårt att fara fram i den Ferrarin men med den innanför västen kanske han far fram ändå?
    kram och gratta födelsedagsbarnet

    SvaraRadera