18 jan. 2016

Ofrivillig lågfart

I huset vid havet råder trötthet ikväll. Jag hamnade plötsligt på reservtanken och allt jag gör går långsammare än vanligt. 
Jag orkar inte ens lyssna på en ljudbok för hjärnan är för trött. Jag försökte men tappade koncentrationen efter mindre än en minut. Några varv på den randiga sjalen då och då är lagom sysselsättning.
I brevlådan låg en bok jag beställt, Everyday style av Lotta Jansdotter, och den ser riktigt lovande ut med sina fina basmönster och inspirerande bilder men jag sparar läsandet till en annan dag. 

Idag är en sån där dag när jag vill mycket mer än jag kan.

1 kommentar:

  1. Hej Anette, det er en fin blog du har, men jeg kan ikke rigtigt se din e-mail på bloggen. Er det muligt for dig at sende en mail til blog@woolspire.com? Det drejer sig om muligt sammenarbejde.

    Med venlig hilsen
    Casper.

    SvaraRadera