16 dec. 2014

Vinst och mudd med ludd

Igår fick jag veta att jag vunnit i Stickameras julkalender och idag låg den här fina boken i brevlådan!
Hurra! 
Stickad vinterfröjd för babyn av Sanna Mårdh Castman och ett av de söta barnen är Astrid vars mamma Clara har en blogg jag länge följt.

Julmuddarna är numera två till antalet. Ett perfekt antal måste jag säga. 
Det är decemberpaketet i Karins hitte på(se). En mudd stickas på en kväll om man vill. 
Det lurviga är remsor av fårskinn som man väver in. Fint ioch fiffigt. Karin har så bra och roliga idéer!
Dagens ruta är lite mörbultad, för mörbultad har jag känt mig. Det var inte så smart att gå till naprapaten igår och på massage idag. Det blev för mycket helt enkelt.
350 rutor. 350!
Inte många kvar nu.

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten, alltid lika spännande att få öppna paket.
    Inte kul att vara mörbultad, fast ibland gör man okloka val, fast man tycker att det borde vara klokt :)
    Må så gott du kan

    SvaraRadera