10 dec. 2014

Spårar

Att bo i huset vid havet har sin fördelar. Och sina nackdelar. Vårt internet är långsamt och väldigt opålitligt. Ingen kontakt alls ikväll via datorn. Att se svtplay eller dylikt är hackigt i vanliga fall och ikväll kunde jag glömma sådana tankar helt. Mobilen funkar än så länge. Yay! 

Som tur är har jag annat att göra än hänga vid datorn, som exempelvis fascineras av en Morristass som både har rosa och svarta trampdynor! 
Hur gulligt som helst! Puss på den tassen!

Dagens ruta är lite festligt mysig, så som det blir när man umgås med djur och är glad för att spis och kylskåp funkar fastän vi är utan internet
. Några koftvarv har jag också stickat. 
Jag börjar närma mig midjan och undrar fortfarande om jag är på rätt spår. Spår är det i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar