2 dec. 2014

Tjing

Är det någon som funderat på sina egna låtval? Jag fortsätter att tänka på musik och det glimmar till från ett och annat låtminne i mitt inre. Det är spännande att utforska sina egna minnen tycker jag. 

Hela familjen har varit samlad ikväll och dagens ruta är både glad och trött av mys och god mat.
Trots att jag är trött så övervägde jag inte alternativet att strunta i att virka dagens ruta. Målet är nära nu och tålamodet måste räcka hela vägen!

Skorpan ville sitta i mitt knä när hon var här och det fick hon så klart.
Nu när hon åkt hem har Luna, som inte är en knäkatt, tagit hennes plats. Det gäller kanske att visa vem som har första tjing på vad?
Ikväll tänker jag inte sticka, varken på Stickameras koft-kal eller på de pågående vantarna. 
De här halvvantarna har potential att bli de finaste jag gjort tror jag.
Nu ska jag bara njuta av kvällen och kanske fundera på en eller annan låt.

2 kommentarer:

  1. Vantarna helt perfekta, hoppas du får en bra dag i morgon kram Märit

    SvaraRadera