15 okt. 2014

Mina hjälpredor

Tänk vilken tur att det finns hjälpredor! Mina är små och lurviga och följer med mig var jag än går, eller i alla fall den ena för den andra törs inte gå så långt hemifrån så hon följer med en bit sedan springer hon hem igen. 
Planen var att ta några nya bilder på ett lapptäcke jag sydde förra året. Gissa vem som fotobombade nästan varje bild? 
Någon är väldigt nyfiken. 
Eller rättare sagt, två är väldigt nyfikna. 
Men jag är så glad att ha dem, särskilt sådana dagar som igår, när jag efter flera timmar i bil med vindrutetorkarna på hela resan, föll ihop med migrän i soffhörnet. Då är det gott med någon som kryper intill.
Idag har jag tack och lov sluppit migrän men anspänningen har varit lite väl hög.
Fast det har varit en bra dag och jag lyckades göra det jag planerat (wiihoo!). Det blev även några bilder på lapptäcket - utan katter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar