20 juli 2014

Ingen svalka

Så här halvvägs in i semestern så har jag blivit sjuk. Det började med lite halsont i fredags och nu i kväll har det utvecklat sig till dunderförkylning. Så hiskerligt tråkigt!
Jag gick ut en liten stund för att svalka min febervarma kropp men insåg snabbt att det är varmt i luften och varmt på berget. Inte mycket till svalka.
En vacker kväll är det i alla fall.
Synd att jag inte orkar vara ute så mycket. 
Inne har jag sällskap i alla fall.
Ingen är den andra lik. De har åkt långt i dag de här småkissarna så det är inte undra på att de är trötta och kan hålla mig sällskap. Två ska stanna hos oss men en ska flytta vidare om några dagar. Sötnosarna!
Dagens ruta är förkylningsgråbeige.
Tur att det finns annat som färgar världen i glada toner.




1 kommentar:

  1. Förkylningar är inte roliga i denna sommarvärme, fråga mig vet precis hur du har det, fast nu är min snart borta och det tackar jag för.
    Vilka goa kissar som du har sällskap av.
    Krya på dig och må så gott som du kan.

    SvaraRadera