14 juli 2014

En prinsess-dag

Jag är i paradiset, eller bra nära i alla fall. Den här veckan ska fyllas av god mat,
smaskiga efterrätter,
tyg
och så ska jag göra allt för att sova gott och breda ut mig så mycket jag kan i en stor säng!
Det är symester! Jag, syvänner och symaskiner i en hel vecka!

Jag har ägnat första dagen åt att sy samman block i lila, grönt och vitt.
Nu har jag en topp till ett helt överkast!
Eller möjligen en kalasstor duk till midsommar. Fast jag tror mer på överkast...

Dagens ruta är lila som täcket. 
Jag känner mig som en prinsessa, passande nog så här den 14 juli.

2 kommentarer:

  1. Snygg top, Anette!
    Din lappteknik inspirerar!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med semester och så fina saker som blir till. Är jag avundsjuk? Inte alls!:-(((((
    kram och hälsa

    SvaraRadera