16 juli 2014

God och glad

Symestern är inne på sin tredje dag och förrätten ikväll kvalar in högt på listan över fantastiskt god mat.
Rödbetor kan vara bland det godaste som finns.

Gårdagens quilttopp fick komma ut på gräset en stund men bilderna blev inte särskilt bra så det får bli nya så småningom.
Dagens ruta är rosa som rosorna utanför entrén till paradiset.  
Dagens projekt är färgglatt och fint men har gett mig ett visst huvudbry. 12 block har jag sytt och 12 till har jag tänkt att göra. 
Kanske fortsätter jag med dem i morgon eller så börjar jag på något nytt. När man har symester så gör man det so känns roligast. Helt perfekt!

2 kommentarer:

  1. Åååh så fina täcken, båda två, så olika men gud så snyggt! Tack för att du delar med dig av dina tankar, dina alster, din omgivning ,så fina bilder på allt. Tack, tack. Birgitta i Bollebygd

    SvaraRadera
  2. Tack själv för dina snälla rader!

    SvaraRadera