21 mars 2014

Tillsammans

Det finns människor man tycker om och så finns det människor man tycker om och så finns det människor man verkligen tycker om! I dag har jag haft nöjet att både krama om och prata med människor som jag verkligen tycker om, både på jobbet och efter det. Min tacksamhet är stor!

Ulltussarna tycker jag också om och dom har jag gosat med i kväll.
Söta lilla Nova som kan se otroligt olycklig ut för att stunden efter vara gladaste och busigaste hunden någonsin.

Fina fröken Skorpan som måste vrida på huvudet så fort man tar fram en kamera och som inte går på brunnslock för de är läskiga. Sötnosar är vad de är!

Dagens ruta symboliserar kärlek och värme. 
Dels till alla fina jag har glädjen att känna och dels till maken som jag varit gift med 22 år idag. Time flies!
Min son sa i dag - Mamma, jag vill verkligen vara en snäll människa, jag vill ha ett stort hjärta. Jag blev så glad och alldeles varm. Jag vill också vara en snäll människa och ha ett stort hjärta och det har jag alltid velat. Det är svårt men något att sträva efter. Tillsammans kan vi.

1 kommentar:

  1. Grattis på bröllopsdagen till er båda.
    Du får hitta på något annat att sträva efter för du har både ett stort hjärta och är en verkligt snäll människa. <3

    SvaraRadera