18 okt. 2013

Dagen i bilder

I morse vaknade vi till en vit värld i Glindran. Snötäcket som inte var tjockt försvann i solens sken redan på förmiddagen. 
Min klänning i tyg från 60-talet är nu färdigsydd. Gillar den mycket! Och tänk, tyget och jag är jämngamla. 
Björken utanför skolan där vi är och syr strålade i solljuset på eftermiddagen. 
Då ägnade jag mig åt att skära 22 olika lila tyger. Stort projekt på gång. 
Nu är det kväller, fullmånen ler och jag ser fram emot en natt på luftmadrassen. 
Tänk en sån dag, en dag med snö, sol och fullmåne och massor av sömnad!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag! *trallar på Ted Gärdestads låt* Klänningen blev jättefin! Slår vad om att den passar dig perfekt! Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Så himla snygg klänning du har sytt!

    SvaraRadera