16 apr. 2012

Nu

- Är det prickiga tyget slut.
Helt slut.

9 kommentarer:

  1. Vilket läcker prick-kit du sytt, dess utom praktiskt också.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygga prickiga saker du sytt. jag fastna för väskan.. men nu blir det 6 arbetsdagar av 7... så den dagen vet jag vad jag ska göra!! :-)

    SvaraRadera
  3. Prickigt är snyggt! Du får frossa i en tygaffär och köpa mer prickar!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad snygg den, och de andra sakerna också, blev!

    Marie T

    SvaraRadera
  5. Så fina saker du gör.. Jag har aldrig varit här förut men det blir absolut fler besök. Tillagd i min surfrunda på Bloglovin. ;) Nu ska jag kolla in fler inlägg hos dig.

    SvaraRadera
  6. Gillar!!
    Det finns mer prickar att köpa.
    http://www.redpepperquilts.com/2012/04/sunday-stash-137.html

    SvaraRadera
  7. Den blev ju perfekt!visst är det kul att suga ut absolut det sista av ett tyg, ha en bra dag = )

    SvaraRadera
  8. Jag vill bara säga att jag blir så glad av din blogg. /monika

    SvaraRadera