10 apr. 2012

Framåt trupper, framåt!

Like walking in the rain and the snow
When there's nowhere to go
And you're feelin' like a part of you is dying
And you're looking for the answer in her eyes.
You think you're gonna break up
Then she says she wants to make up. 

A compromise would surely help the situation
Agree to disagree but disagree to part
When after all it's just a compromise of
The things we do for love, the things we do for love....
(10cc-låt The things we do for love)

Så där är det idag. Typ.
Så här liksom:
 Jag känner mig lite kapad.
Och nej, min älskade har jag kvar att luta mig mot, om någon undrar.
Det är bara jag som tagit ett steg vidare i livet.

De här skönheterna kom hem till mig idag.
Tre underbara härvor Tosh MO, en blandning av merinoull och mohair, inte fullt så lysande blå som de ser ut på bilden, utan en djup fin färg.
Vad ska jag göra av dem?

4 kommentarer:

  1. Mmmm en gammal goding! Tror att mitt kasettband med 10cc blev sönderspelat, men som tur är finns ju spotify. Härliga nya godingar du fått i brevlådan! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Mums vilken läckert garn och min favvofärg.
    kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Du vandrar vidare ... och skulle du snubbla så finns de som stöttar snabbt vid din sida.

    SvaraRadera
  4. Hello I think You Have such a great Blog ,unfortunatelly I can speak your language and most probably you won`t be able to undrestand mine, in fact I am portuguese.I hope you understand english.I would like to suggest, you to have the app google translate blog on your blog, so that millions of people would be able acess what you are sharing.You will be able to get it from http://googletranslate.blogspot.

    SvaraRadera