27 feb. 2012

Uppsträckning!

Vilken måndag! Dagar som den här borde förbjudas!
Jag blundar och tänker att lugnet sakta sänker sig över mig, men det är svårt och lugnet vill liksom inte fastna på mig...
Jag borde plocka fram en meditativ stickning, men jag har inte ro att sitta ner, så jag flänger runt ett tag till och hoppas nästan att någon ska ta tag i mig och hålla fast en stund. Det kanske funkar att nåla fast sig? Och få sig en uppsträckning?
 Det skulle kunna vara värt ett försök...
 Det finns lite plats över på hoppa hage-dynorna...
...bredvik Shetland Triangel Lace-sjalen.
Fast.... jag har nog inte knappnålar så det räcker...

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig sjal, först trodde jag det var massa färger instickat.
    Sen insåg jag att det var "hål" :-)
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Vad ruttet det ser ut när färgerna från "mattan" lyser igenom ;-) men man kan uppleva dom i nuet som något nytt och fint, känna vibbarna... Ta ett djupt andetag, sätt dig skönt och bara studera... Försök tömma huvudet på annat... Flummigt va! <3<3

    SvaraRadera
  3. Denna sjalen är helt underbar!!!
    Fantastiskt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ta säkerhetsnålar! De hade du ju många av.. ;)
    Vacker sjal, jag önskar att jag kunde sticka! =)
    Sedan kan jag ju inte låta bli att önska att tisdagen och resten av veckan blir bättre.
    Kram

    SvaraRadera