11 feb. 2012

Black Beauty

En present! Till mig!
 Från mig!
Åh vad jag tycker om mig!
:o)

10 kommentarer:

  1. Tänk så bra det är med presenter till sig själv - man vet precis vad man vill ha - och får det !! Kram Kikki

    SvaraRadera
  2. Nämen oj vilken stilig symaskin! H.Tilda

    SvaraRadera
  3. Så närt att det blivet denna presenten även till mig förra lördagen, men här blev det en dammsugare istället! Tror dock att jag hade haft roligare med symaskinen...Kram Immi

    SvaraRadera
  4. Vilken present till dig själv ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  5. Jag funderade också på en sådan men bestämde mig till slut för att avstå. Den är riktigt gullig!

    SvaraRadera
  6. Immi - En dammsugare kan vara väl så bra att ha! :o) Jag behövde verkligen inte en symaskin till, men herregud, symaskinstillverkarna lever ju på såna som mig! Jag tror att den här maskinen kanske följer med sonen en dag när han flyttar hemifrån ;o)

    SvaraRadera
  7. Ett ex av denna snygga maskin kommer att levereras hem till mig denna vecka. Jag som gått och funderat på vilka funktioner som jag ville ha på min nya symaskin föll pladask, struntade helt i funktioner och valde helt på utseende. Ibland är det utsidan som räknas ;) Tack för tipset/Kram Ingela

    SvaraRadera
  8. Ingela - Jag har sytt flera timmar på min svarta pärla nu, och det är en stark krabat som syr jättesnygg raksöm. Det gillar jag! :o)

    SvaraRadera
  9. Ååh, vilken sötnos! Kanske skulle ge ett tips till KS, det är ju Alla Hjärtans Dag i morgon!?! ;-)

    SvaraRadera
  10. Äntligen har jag hämtat min nya snygga, läckra maskin. Ska bli kul i morgon att sy på den. Kul med träffarna som ska bli hos Ingrid. Lisbeth

    SvaraRadera