20 mars 2012

Bästa medicinen

Många människor äter medicin varje dag, och kanske flera gånger om dagen. Krumilurpiller är bra, och i många fall helt nödvändiga, men jag har lagt till en medicin till min dos - som jag helst bör ta varje dag. Tyvärr slarvar jag med den ibland, men jag vet att jag mår bättre om jag tar den.
Vilken medicin undrar du kanske...
 Promenix-meduxinen så klart!
 Gott om syre är det i den.
Och så får man se så roliga saker när man tar den :o)

När jag kom hem hade jag ny fräsch energi och en massa lust, så jag satte kniven i finfina tyger! Alla tygerna i paketet uppskurna, men det räckte inte så långt som jag hade tänkt så jag måste nog köpa mer... Stackars mig, tänkte hon och fnissade i mjugg...
 Nu blir det nya raggsockor och mys med ljus och te bara för det.
Så kan det gå när man är duktig och tar sina medikamenter!

5 kommentarer:

  1. Vilken bra meducin. Har själv provat den. Rena lyckopillret. Nyfiken på vad det tillskurna ska bli......

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tack för puffen som behövdes för att jag skulle ta mig över tröskeln.

    SvaraRadera
  4. Nu när solen skiner är det extra skönt att ta sådan medicin!

    Visst är det härligt!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Allra allra bästa medicinen, jag håller med!

    SvaraRadera