7 mars 2012

Allvarligt talat

Idag har jag fyllt hjärnan med fakta om stressrelaterad utmattning. O´boy... Det finns hur många olika fysiska symtom som helst, och jag har allt för många. Jobbigt att ta till sig och svårt att greppa, men med ett steg i taget så kommer man också framåt.

En sak som kan stressa vem som helst är att ta såna här bilder, speciellt när man just kommit in från isande vindar med mössan neddragen så långt det går och håret är lika elektriskt som en nylonkjol tvättad utan sköljmedel:
Och nu undrar jag - Får man flina på körkortet?!
Så får det bli i alla fall!

3 kommentarer:

  1. Men du blir ju alltid bra på kort till skillnad från en jag känner som passutfärdare sliter sitt hår med att få ett godtagbart kort som sedn passpoliser skrattar åt. Jag är ett hopplöst fall.

    SvaraRadera
  2. Förstår precis vad du menar med elektriskt hår, som man ofta får när man ska ta kort till pass eller körkort. Men jag håller med Kikki, du blir ju alltid superfin på kort.
    Härligt med ett leende på körkortet!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att dina bilder är jättefina. Du skulle ha sett mina!!
    Kram Mia

    SvaraRadera