6 mars 2012

Överljudshastighet måste vara Det

Idag är det minsann lite vårkänslor här i bloggen!
Trots åtta minusgrader i morse så blev det en riktigt fin dag.

Den fullspäckade veckan tuffar på, och jag är nästan i fas. Har lite till att fixa till veckans höjdpunkt då den här killen ska gifta sig:
Han är äldre nu, men är fortfarande min sötaste lillebror!
Och varför skjuter man den svåraste frågan framför sig - Vad ska jag ha på mig?!
*snart panik*

Sy och fixa känns väldigt avlägset  men det hindrar ju inte att jag drömmer och planerar. 
Om jag skulle låta bli att sova närmaste dygnen och sy klart en klänning?
Nja, det känns väl inte helt realistiskt...
Kanske en sån här kan bli verklighet?
Den finns i boken Another bite of schnibbles av Carrie Nelson.
Nån gång. Liksom. När jag kommer i kapp
- mig själv.
Fast den kan jag ju ändå inte ha på mig...

1 kommentar:

  1. Nå, vad blir det för modell på bröllopet? Ska ju själv på bröllop i början på maj och har flera alternativ jag kan tänka mig. Men det är svårt att bestämma sig.

    SvaraRadera