18 mars 2012

Vårnyheter

De förökade sig i en farlig fart...
Fast bara fyra är mina, och jag tror inte att de blir fler än på ett tag. De är sydda i tjock filt och har applicerade ögon och nosar. Det som saknas just nu är små söta svansar. Undrar vem som ska få de här...

Under tiden jag funderar på det, och vad de ska fyllas med, så har jag börjat ett nytt projekt.
Det ingår inte i regnbågsutmaningen, och det ska nog bli en present tror jag. En vårfin.

Kl 21 ikväll så går tidsfristen ut för lilla tävlingen från i fredags. Än har ingen gissat rätt...

4 kommentarer:

  1. Kaniner förökar sig snabbt ser jag ;o) Jättesöta!

    Kram Lena P

    SvaraRadera
  2. De är helt underbart roliga och söta!kram Päivi

    SvaraRadera
  3. Ja de var verkligen jättesöta /
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Ja, vill du inte ha fler får du hålla dem åtskilda nu!
    ;-)

    Malin

    SvaraRadera