19 mars 2012

Hjärtligt Tack!

Och vinnaren är.....
Jag fick ingen riktig fullträff på var jag var i fredags, i Barsebäckshamn och det var verkligen inte lätt att veta, och den som gissat närmast och nästan rätt tror jag var min egen syster - och hon visste ju vart jag skulle så det kan inte räknas! Skulle Pillan visa sig vara någon annan än min syster så kommer det en liten vinst till dig med. Och syrran - är det du så får du nog nån grej nån gång också, fast det hade du ju fått ändå ;o)

När jag ändå skriver om vinster...
Titta vad jag fått!
 Söta rara Marie skickade ett ljuvligt tygpaket, med sötaste frimärket på kuvertet till mig. Jag är så glad! Tack! Och det var inte ens en vinst, utan bara en present! :o)

Och min kära Lena smög ner de här underbara lapparna i min kasse utan att jag först märkte något.
Hade jag varit liten och haft snuttefilt, då hade jag valt de här! Tack bästa du!
I love them!

2 kommentarer:

  1. Ja, grytlapparna är verkligen fina.Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Första tanken när jag såg havsbilden var Lomma... men så stämde inget så då stängde jag ner sidan.. hahah
    är man stresad eller så så är din sida underbar o gå in på.. Mmmm älskar dina bilder.. KRAM

    SvaraRadera