25 mars 2012

Transtreck

Tranafton är det idag, men tyvärr har inte tranan hittat fram till mig - än. Hon kommer nog innan dagen är slut! Tyvärr börjar traditionen med tranafton att dö ut, men jag slår ett slag för den för det är en fin gammal tradition. Och god! :o)

För att fira tranafton lite grann så har jag börjat testa något nytt. Lotta, en av de mest inspirerande människor jag  känner, introducerade mig för Zentangle - och jag fastnade direkt! Som om jag inte hade hobbies så det räcker... ;o) Nej, jag slänger mig glatt in i Zentangles svart-vita värld!
 Lotta hade flera böcker i ämnet som jag ivrigt bläddrade i.
Mitt första besök i Zentangle-världen, men inte det sista!

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt att du orkade sätta igång med det redan idag - men jättefint blev det.

    SvaraRadera
  3. Ditt första försök är så läckert!

    SvaraRadera
  4. Har sett det förut och det är så läckert! Och det bara blir bra när du gör ;-) <3

    SvaraRadera
  5. Oj så spännande. Har redan googlat böckerna. Tror att jag skulle vilja prova jag med. Påminner lite om både mitt klotter och svartsticksbroderier. Ska ta fram en fin bok och starta en dag när jag har tid :)

    SvaraRadera