6 feb. 2016

Inte det sämsta

På förmiddagen plockade jag runt lite bland mina skatter. Några buntar med mindre bitar av tyg ska bli lapptäcken, jag har fått nya idéer som jag vill förverkliga, och i och med att jag plockade ut tyg ur hyllorna så blev det plats för garn. Hyllorna från Ikea är perfekta.
Det gick snabbt att fylla alla tomma hyllplan och ett par hyllor till skulle inte skada. För att få plats med de här nystanen var jag tvungen att plocka ur med tyg än jag från början tänkt så nu är det bäst att jag får fart på symaskinen. 
Jag hoppades att en halvmils promenad skulle ge mig massor av energi men så blev det inte idag. 
Kanske berodde det på gråvädret, kanske bara på att jag är väldigt trött. 

Det är fortfarande lite is längst in i vikarna men mest är det öppet vatten nu. 
I morgon hoppas jag på sprudlande energi och skulle det inte bli så, så sitter jag väl och stickar lite. 
Det är inte det sämsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar