5 maj 2019

Tagedag

Tage har tittat på ett par Harry Potter-filmer med mig idag. Han tycker att det är så mysigt att vara med och om någon försöker hämta honom kryper han in och gömmer sig i en kattbädd.
Det är bara en sak, han gillar att bita på kuddhörn så nu ligger alla prynadskuddar i en stor hög där Tage inte kommer åt dem. 

Min petrolfärgade sjal har nu övergått i limegrönt.
När det petrolfärgade nästan var helt slut letade jag efter något passande i garnskåpet och hittade några nystan limegrön silketweed. De är också i en ull och silkeblandning så de funkar fint ihop med det jag började sticka med. 
Omöjliga färger att fånga på bild men de passar fint ihop
och det känns extrabra att använda garn jag redan har i stället för att köpa till nya nystan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar