6 nov. 2015

Strålande

Ibland byter han namn. Bara så där. Helt utan anledning meddelade han att han vill kallas Snuffe ikväll. Varför vill han inte tala om men han är ett kelmonster. 
Snuffekelmonster. En knasig katt. Jag hoppas snart är vanliga Morris igen. Morriskelmonster.
Det har varit en förträfflig dag. Jag tror de ljusa tankarna ger effekt. På riktigt.
Dagens förträffligheter består av ett ljust och fint paket från AoA.
Tack söta ni!
Förträffligt är det också att några eftersläntare till tomater nu mognat!
De har en fantastisk färg. Frågan är om den sena mognaden påverkar smaken men det ska jag ta reda på.
Intill tomaterna blommade en ensam krasseblomma. 
Ja, om november är på det här sättet, då är det en riktigt strålande månad!
Viken var också fantastisk ikväll. Alldeles stilla.

Jag har verkligen mycket att vara tacksam för!

Och så stickar jag förstås lite. 
Det här är ett spännande projekt som jag hoppas få klart i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar