18 nov. 2015

Färgspektra de luxe

Jag är så rastlös att jag inte kan sitta stilla, inte göra en sak i taget och absolut inte slappna av och det är det jag allra mest behöver. Det är verkligen inte bra när kroppen rusar och jag försöker dämpa den men det är svårt just nu. Ibland är det extra svårt att kanalisera sin energi och rastlöshet är ett hopplöst tillstånd tycker jag.

Rastlösheten har i alla fall fått mig att sticka klart de mjuka sockorna. De blir ett par härliga myssockor när man känner sig usken, febrig eller bara frusen. De är stickades i Sandnes sockgarn Alpaca strömpegarn. Mjukt men ganska oelastiskt. 

För övrigt har jag tagit färg till hjälp för att göra dagen ljusare.
Den här klänningen är en riktigt vitamininjektion. Härligt! Ett helt färgspektra som följt med mig vart jag än varit idag.

Mina lurvor försöker få mig att varva ner. 
Med Luna sittande på min ena sida och de andra i en hög på andra sidan om mig så känns det väldigt bra.
Mina läromästare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar