3 mars 2015

Vårsikte

På förmiddagen idag hade vi snöblandat regn och riktigt ruskväder men det ordnade till sig lagom till jag slutade jobba. Tänk så bra att det inte var tvärt om!
Det blåste riktigt kallt men var ändå vackert i eftermiddagssolen. 
Jag gick några kilometer och drogs till allt det blå.
Skogen är också fin i sol, inte lika trollsk som en grå dag men vacker.

Bara för att jag lyckades avsluta en uppgift idag som jag inte trodde jag skulle hinna, och för att bästa A sa så kloka saker så gjorde jag något som jag gillar i stället för att bara göra det jag måste - jag la upp till ett nytt projekt. Livet är för kort för att inte göra det där som är lite extra roligt! 
Jag tänker mig en vår- och sommarkofta i finaste färgen. Nu har vi verkligen siktet inställt på vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar