23 maj 2013

Där jag är

Okej, så här är det: Det blommar!
Jag trycker in huvudet i syrenbuskarna och stannar där en stund.
En liten stunds ovillkorlig kärlek liksom.

För övrigt så är skallen full av Tric. Ja, jag vet att ni redan vet men någon kanske vill se hur det ser ut nu?
Ärmmaskorna är avhängda och nu är det kropp och dekorationsmaskor på ryggen som gäller. 
När jag stickar koftor håller lust och energi i sig tills kroppen är klar, sen, när ärmarna ska stickas är liksom inget lika roligt längre och där någonstans brukar projektens hastighet avta med en väldig fart. Undrar hur det blir med den här?

Medan vi funderar på det så vet ni var jag finns.


Just det!



3 kommentarer:

  1. Åh, vad du ser "fiffilurig" ut. Himla snygg kofta. Den verkar vara stickad på ett smart sätt. Du blir nog så nyfiken på ärmstickningen att den går som en dans.
    Kram Ingbritt K

    SvaraRadera
  2. Härligt med syrener.
    Lägg koftkroppen åt sidan och sticka ärmarna ett tag och växla mellan delarna så kanske det blir roligare.
    Kram

    SvaraRadera
  3. åh vilken fin bild på dig!

    SvaraRadera