14 feb. 2013

Kråkan hoppar hage

Nog har dagen gått i hjärtats tecken, kanske inte som köpmännen tänkt förstås...
Mitt hjärta har nämligen hoppat kråka i bröstet på mig idag.
Inte det minsta kul men jag vilar på soffan med lite mörk choklad och garn. 
Det är fina sjalen Solution  av duktiga Kamilla/Arga stickaren som nu växer på stickorna. Jag gör den på mitt småländska sätt - gillade det turkosa garnet och stickade med det till det, alldeles lämpligt, tog slut när spetsstickningen började och fortsatte med grått som om jag har tur räcker lagom till avmaskningen. 
Ute har det varit vitt och gråtrist idag.
Snöhögen utanför ytterdörren är stor igen. 
Jag plumsade i alla fall ut till brevlådan och där, där låg ett supersött kort från kära L. Tack snälla! 
Hjärtan är allt bra! Alla sorters.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar