11 feb. 2013

Dagens lista

Idag har jag:
- blivit bestulen på en timme (vaknade 4:45 och vände mig nöjt om för att sova en timme till och då ringer klockan! Fräckt!)
- haft randiga ben (vilket gör mig på gott humör)
- skickat ut tre personer från ett möte (jag tror de blev glada)
- glatt mig åt att plogbilen inte varit på vår gata idag (och att jag då slapp hugga bort en isvall)
- tänkt att åsikter om andra alltid sitter i betraktarens öga (jag är inte den en del tycks tycka)
- haft åsikter om andra och kommit på att de bara säger något om mig (svårt att erkänna)
- quiltat en liten bit till på stooora täcket (och övat på fula ord när tråden gick av)
- försökt storasystra över en storasyster (men jag tror jag mest blev lillasystrad)
- stickat några varv på en ny dubbelstickad krage (och njutit maska för maska)
- sorterat mina stickspetsar och kablar (och tänkt att jag någon dag ska sy en fin förvaring till dem. När jag får en bra idé om hur förvaringen ska se ut...)
- funderat på om jag ska oroa mig för morgondagen eller inte (och bestämt mig för att låta bli).
- sagt att jag har parantesallergi (och provocerar därför den just nu).
Vad har du gjort då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar