13 jan. 2012

Äntligen fredag!

Det finns många skäl att längta efter fredagar. Ett superbra skäl är att det är FinaFredan och klänning på!
Dagens är min fina nya, köpt hos Karin Sömmare. Klänningen är i merinoull och kommer från Mariedal Design i Allingsås. Gillar svenskdesignade kläder!
Idag har jag massor att göra så jag hinner inte blogga mer - har nästan ett par sockor klara, har påbörjat en ny sjal som jag samtidigt skriver mönster till och så kunde jag inte låta bli att börja på en Offe-kofta i svart och *rosa*. Nu gäller det att sno på medan lusten finns!
So long så länge!

3 kommentarer:

  1. Din klänning ser så skön ut. Varm och go!
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Som vanligt en fin klänning på en fin tjej! Gillar Offe, kanske för att det nästan är Uffe ;-) kramisar

    SvaraRadera