11 juni 2016

Kan summan bli noll?

Livet räcker inte riktigt till just nu, eller är det kanske jag som inte räcker till? - Nej, det måste vara livet, vad skulle det annars vara?
Jag gör minst två saker samtidigt hela tiden. Det är inte bra, jag vet, men jag försöker hålla balans mellan det som tar och det som ger.
Gofika på Berså-assietter och Berså-bricka ger. 
Fålla draperier tar. 
Gosa med hundar och umgås med lilla dot ger.

Livet är en enda lång ekvation, svårlöst och får man någonsin veta det rätta svaret?

2 kommentarer:

  1. Vet precis vad du talar om. Ibland är balansen mellan det som ger och tar helt upp och ner. Ibland kan t.o.m. det som brukade ge mitt i allt ta och så blir man helt konfys. KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis! Då är det svårt att balansera!
      Kram

      Radera