18 sep. 2015

Otroligt!

Andra boken i Emma Hambergs serie om Rosengädda är plöjd och har ni inte läst dem så har ni riktiga måbraböcker framför er. Lättsamma och väldigt roliga! 
Trots att jag tagit mig genom både första och andra boken i snabb följd så är det inte det minsta tråkigt, inte bara mer av samma utan två helt separata stories. Otroligt kul, kanske för att jag i mitt huvud hörde en härlig väns humor omsatt i Emmas Hambergs ord men oavsett det, väldigt roligt. Tredje boken ska jag dock spara på ett tag, så det känns som om jag gömt en chokladkartong som kan tas fram när det är en tråkig eller grå dag och bara vetskapen om det gör att jag myser lite extra. 

Är det någon som kan gissa vad den här garnhögen betyder?
Svaret kommer om en dag eller två. Det känns helt otroligt!

1 kommentar:

  1. Rester från filten? Ska bli kul att få se den färdig hur som helst *L*

    SvaraRadera