29 jan. 2014

Ingenting här och ingenting där

Filten är nu 164 cm lång.
Lite till, bara lite till, tänker jag hela tiden men jag har fortfarande tre nystan kvar och varför skulle jag sluta innan de är invirkade? En riktigt lång filt ser jag fram emot.
Dagens ruta är svart, svart för att det varit en väldigt konstig dag. Inte en dålig dag men en konstig dag och dessutom en dag full av magi. Sonen har förvillat mig med korttrick efter ett korttrick och så har vi tittat på en bra (och sevärd!) magifilm.
Morgan Freeman är bra som alltid.
Pic a card. Any card.
Ju närmre du tittar desto mindre ser du.



1 kommentar:

  1. Låt A trolla bort lite elände och fram lite underbar framtidstro :)
    Vi måste ta en bild med våra plädar bredvid varandra, om nu min blir klar någon gång. Är rädd att din kommer att se mycket prydligare ut än min.

    SvaraRadera