16 dec. 2013

Min vän Lena är som tomten

Oj då, nu är det visst bara några dagar kvar till jul!
Tja, man hinner det man hinner och det blir jul oavsett om man är klar eller inte. Jag stressar inte i år, inte det minsta för det har jag varken lust eller ork till men jag har gjort klart två julbockar. Väldigt juligt!
Nu är ju julbockarna både små och behändiga och de var påbörjade förra helgen men det förtar inte nöjet att de nu är klara. Innan jul till och med.

Jag känner världens bästa och raraste Lena! Titta vad hon lämnade hemma hos mig idag när jag var på jobbet.
De allra sötaste små conversen. Turkosa dessutom!
Tack snälla Lena! Jag blev så glad. Du och tomten är bäst!

Sjalen jag har på mig idag är en Whippoorwill i Kauni effektgarn. Love it.

2 kommentarer:

  1. Vilka söta små coverse, så gulligt av snälla Lena.
    Sjalen är helt underbar med sina härliga färger.

    SvaraRadera
  2. Jag blev mycket förtjust i Dina grytlappar med julbockar på!

    Dollandesign

    SvaraRadera