16 sep. 2013

För mycket är för mycket

Vissa dagar innehåller lite för mycket. Den här dagen är en sådan och eftersom jag är känslig mot "för mycket" så har jag nu värk i hela mig, värk så det är svårt att gå och värk så det är näst intill omöjligt att vara stilla. Ofta så funkar värme och vila bra på sån här värk men att stoppa huvudsurret är svårare. 
Jag är på resa och möten och samtal är det som surrar. Mest bra saker men de surrar likväl och tar plats i det trånga hjärnkontoret. 
Ute regnar det och utsikten från hotellrummet är bedrövlig. Inte någon hög uppiggningsfaktor där inte. 
Alltså bäddar jag in min ömma kropp och virkar lite för något bättre kan jag inte komma på för tillfället. Inte det sämsta föresten. Det är till och med riktigt trivsamt. Tänk vad bra jag har det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar