27 juni 2012

Sicken kyss!

Regniga semesterdagar kan användas till mycket, till exempel kan man ta en utflykt till Virums älgpark tillsammans med hur många tyskar som helst.
Älgarna där är riktigt närgångna, till en dels glädje och andras förskräckelse. 
Stina vill pussa på alla.

Det här är Harald. Han är sex år: 

Vi såg några dovhjortar också, men de var inte så intresserade av närkontakt. 
 Harald däremot gick in för kroppskontakt och snodde en puss av mig.
Hårigt och lite läskigt, men i ärlighetens namn var han nog inte så intresserad av mig - mer av potatisbiten jag hade mellan läpparna. Nåja, nu har man pussat en älg...

2 kommentarer:

  1. Undrar just vem det var som lura till sig en puss egentligen ;) Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Det där slår ju att jag brukar pussas med mina getter.... Dom är ganska små i jämförelse... ;-)

    SvaraRadera